Pokud si přejete, aby vaše zkušenost s určitou službou byla užitečná i pro ostatní, pak po jejím vyzkoušení nejspíš zamíříte na některý z recenzních serverů a sepíšete své dojmy. Hodnocení by mělo být uceleným a srozumitelným textem, nikoli pouze snůškou vašich pocitů nebo vágních frází. Ne každého však hned spatra napadne, co by měl vlastně psát. Nad čím se tedy zamyslet a co vzít v úvahu, než začnete s psaním?
Kvalita a rychlost provedení
Patrně nejdůležitějším bodem vaší recenze by mělo být zhodnocení kvality služby a rychlosti jejího provedení (a to i ve vztahu k uvedené kvalitě). Zde si dejte záležet, abyste skutečně vystihli, proč jste byli či nebyli se službou spokojeni a jaké byly její přednosti a nedostatky. Vady zkuste popsat spíše detailněji a odůvodněte, proč pro vás jsou či nejsou důvodem již tohoto dodavatele nevyužít. U doby trvání stačí orientační odhad a vaše subjektivní úvaha nad tím, zda odpovídala vašemu očekávání vzhledem ke složitosti a typu seo služby.
Komunikace poskytovatele
Dodavatel by měl zvedat telefony nebo se alespoň včas ozvat zpět a měl by být také schopen využívat elektronické komunikace. Pokud komunikuje neochotně, nepředstaví se do telefonu, chová se nepříjemně či dokonce neslušně, nelze očekávat, že se to v průběhu spolupráce výrazně zlepší. Proto je i tato zdánlivě vedlejší dovednost u podnikatele tohoto typu velmi důležitá. Neochotnou komunikaci rozhodně ve své recenzi vypíchněte, abyste varovali ostatní.
Řešení problémů
Každá z nás doufá, že k reklamaci či podobným situacím nebude docházet, avšak život přináší různé scénáře. Na druhou stranu, pokud se poskytovatel umí s problematickými záležitostmi elegantně vypořádat a dokáže přiznat chybu na své straně, okamžitě ho to staví nad ostatní, kteří často strkají hlavu do písku. Tato schopnost si zaslouží výrazné ocenění v recenzi a doporučení všemi deseti.